/Files/images/vospit_rab.jpg

Завдання виховної роботи

· Формування національної свідомості і людської гідності

· Формування політичної і правової культури.

· Формування усвідомлення взаємозв'язку між індивідуальними правами та свободами і громадською відповідальністю.

· Виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування власної світоглядної позиції.

· Утвердження принципів загальнолюдської моралі, виховання поваги до інших культур і традицій.

· Забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних інтересів, формування соціальної активності і професійної компетенції.

· Формування екологічної культури учнів, розуміння необхідності гармонійних відносин з природою.

· Розвиток естетичних потреб і почуттів, охорона і зміцнення фізичного, психічного здоров'я учнів.

· Формування загальношкільного колективу на засадах учнівського самоврядування.

/Files/images/romashka2.jpg


Виховний процес в школі ґрунтується на відкритому діалозі педагога і дитини, що створює оптимальні умови для розвитку позитивної мотивації до навчання, формує якості особистої відповідальності, спрямовує до розвитку творчого потенціалу. Таким чином, педагоги разом з учнями реалізують технологію побудови збагаченого освітнього середовища. Для досягнення поставленої мети були виявлені чинники і створені сприятливі умови для самореалізації особистості в шкільному середовищі, відібрані ефективні методи та форми роботи як з колективом учнів, так і з кожною особистістю. Виховна діяльність у парадигмі особистісної орієнтованого гуманістичного виховання полягає в гармонійному розвитку людини, в її успішній соціалізації. Пріоритет – особистість дитини, її справжні переживання й почуття мають бути найважливішими для педагога. Основною функцією педагога як суб’єкта виховного процесу є забезпечення умов для самореалізації, самодіяльності, самоврядування й творчого розвитку особистості учня. Виховна робота у загальноосвітніх навчальних закладах міста проводиться за такими розділами:

· Правове , моральне виховання.

· Патріотичне виховання.

· Здоровий спосіб життя; фізичне виховання, екологічне виховання

· Трудове виховання і профорієнтація

· Художньо – естетичне виховання

· Родинно – сімейне.

· Учнівське самоврядування.

Всеукраїнський конкурс дитячого малюнку та живопису! 2016

Кiлькiсть переглядiв: 148

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.