Нові соціально-економічні умови, швидкий науково-технічний прогрес ставлять перед сучасною школою завдання з підготовки висококваліфікованого, конкурентоспроможного, творчого і мобільного випускника, який швидко реагуватиме на зміни у суспільстві та науці, здатного до самонавчання і розвитку – соціально-адаптованої, економічно-грамотної особистості
А тому особливо актуальним є: створення належних умов для варіативної математичної освіти; забезпечення максимально об’єктивної оцінки результатів учнівської праці, вчителя; робота зі здібними й обдарованими дітьми, використовуючи для цього інтерактивні технології навчання.
Пріоритетними напрямками в роботі учителів математики та фізики є:
- посилення технологізації навчання на уроках природничо-математичного циклу в умовах профілізації старшої, школи та введення Державних стандартів рівня навченості учнів;
- допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації;
- становлення та розвиток інноваційних рис особистості інтелектуально - обдарованих дітей;
- розвиток експериментальних умінь і дослідницьких навиків, творчих здібностей і схильності до креативного мислення;
- використання технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів; залучення дітей до участі у конкурсах, турнірах, олімпіадах, гуртках, факультативах;
- створення умов для реалізації наукових розробок, спрямованих на оновлення змісту математичної і фізичної освіти через впровадження особистісно-орієнтованого навчання;
- впровадження в практику дієвих форм взаємозв’язку між вчителями математики, забезпечення взаємодії в роботі вчителів – предметників;
- проведення моніторингових досліджень з математики для визначення якості знань учнів;
- підвищення кваліфікації педагогічних кадрів через систему семінарів та самоосвіту;
- участь у конкурсах фахової майстерності, розробці дидактичних матеріалів, циклів уроків; постійна зайнятість самоосвітою, ростом професійної майстерності;організаційно-педагогічне забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
Коментарi